tirsdag 27. april 2010

Nå er det lenge siden!

Ja, jeg har egentlig aldri vært noen blogger i grunn... Men jeg fant ut nå etter jeg kom hjem fra skolen at det kansje er på tide å få kommet i gang igjen :)

Det sier kansje seg selv, men siden siste innlegg (som handlet om soverom med bad og walk-in-closet) har vi hatt en god del flere oppgaver.

Først og fremst har vi hatt mye å gjøre i forbindelsen med elevbedriften vår og mye tid har gått med til den. Vi har delt alle oppdragene vi har fått jevt mellom oss i klassen og det har faktisk tjent oss litt. Vi var med på fylkesmessa som ble holdt i glasshuset i Bodø og var påmeldt noen få konkuranser som vi håpet og vinne, blandt annet Beste Stand og Beste Logo. Men det ble ingen av disse prisene.
til gjengeld fikk vi en pris som het "Friendship Award" som ble utdelt av russiske og polske studenter som var på besøk. Prisen ble utdelt av selveste Kristian Ingebritsen fra A1 og Vinnie fra Paperboys! Det var spesielt, selv om jeg til og med nå måtte gå på nette å sjekke hvem de var igjen...
Det var fantastisk morro å få en pris, og vi ble veldig glade for at våre utenladske gjester valgte å gi oss 500 kr!:)

Ellers i elevbedriften er vi alle opptatt med kunder, to elever på hver kunde for det meste. Men det er typisk at nå som vi begynner å få så god fart i sakene våre og markedsføringen går så bra skal vi begynne å avikkle bedriften nå når Mai måned starter. Det er trist å tenkte på, men vi må nesten bli færdig med bedriften til eksamen kommer i Juni... Gruer meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar